ahhh


jag mår inge bra..
alla hatar typ mig.. idag skulle jag typ vara med malin o dom osv men malin orkade inte ens gå till skolan så de skulle inte alls blivit kul om hon inte orka ngt o suttit vid datan = b.. men aja hahahha de var nt bara de.. ist skulle ja vara med tilde amanda linn och matilda.. sen så stack tilde och amanda de verkade som dom ville hålla sig undan och de lät sura i telefon. Jag tror dom inte ville vara med oss pga mig. dom ville säkert hålla sig borta från mig för jag är dum eller aa. Linn är sur på mig hon säger att jag lova henne att gå till gården jag sa kanske och så sa hon men du lova-.- jag bah men aaa?? jag kanske vill vara i backlura  eller ngt inte hänga efter dig 24? ALLT är cp inget är rätt. måste komma ut ut den här cirkeln......fucking helvete nu.

Kommentarer
Postat av: Anonym

det blir bättre, folk gillar dig!

2009-10-10 @ 21:30:48
Postat av: Tilde

Jag var alrig sur på dig, folk gillar visst dig.

2009-10-11 @ 11:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0