de är väl livet

hej..
mitt d funkar inte så bra den bara dampar och e skit trög men jag får skylla mig själv att jag har pillat bort den och tryckt dit den igen...

malin
oavsett om vi gått på samma dagis, lågstedie, mellanstadie och nu högstadie så har vi bara kännt varann i ett år, vi har varit tajta till och från. jag kan knappt skriva för allt är så cp just nu. i sommras när du berätta de tänkte jag ge dig allt och inget. bara för att jag tänkte att jag hade tid på mig. Månaderna går fort. de är bra och dåligt, beror hur man tänker på de. Det är jätte svårt att skriva, man bara blir så jävla ledsen och man tänker på hur livet kommer bli nu, de kommer bli piss. Vad ska jag göra om dagarna..? Jag kan inte bara ringa någon när jag blir rädd, när jag blir ledsen eller när jag behöver prata. Jag har kunnat prata med dig alla  gånger. Jag kommer inte vara samma person längre. Hur lever man ett liv utan dig? när du var sjuk hade jag de jätte tråkigt och längtae tills du blev frisk. Jag ringde dig varje dag men när du flyttar kan jag inte låtsas som ingenting, jag kommer inte gå till skolan och tänka, jag har inget att göra idag jag kan gå hem och fråga vad malin gör.. de kommer inte jag kunna göra någon gång igen. Det ända jag sitter och håller tummarna på är att du , din familj inte hittar ngt hus. Att ni inte kommer flytta alls. Det känns inte som du kommer flytta, jag tror inte du ens kan själv tänka dig hur de kommer bli för dig, få helt nya vänner, du kanske glömmer oss. Man vet ingenting försnt de kommer. ingenting. jag kommer inte kunna ha lika kul igen, aldrig. Men livet måste få ett pris och jag måste lämna över det nu.  Det känns som jag väntar tills du tar självmord, att flytta ifrån är ju samma sak, man träffar inte varann. ketchup förevigt? vårann ketchup kan ingen ta, de är våran egna felix tomat ketchup. Bar så du vet att ingen kommer bli glad över att du flyttar, ingen kommer bli lycklig, alla kommer gråta för dig, om du frågar så har det redan börjat.

Jag kan inte läsa om de här mina ögon blir bara varma och tårarna rinner, jag kan inte andas, du tog min vänskap och mina andetag.


♥Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0