fyfan



jag vill inte tänka ens på att du ska flytta 6000000000000000000000000000000000000000000000 mil eller vare e när du flyttar? ska jag dö eller? jag kmr gråta för dig varje dag, jag tror inte jag har kännt såhär förut. du lämnar mig, oss. Du lämnar ketchup, ketchup förblir sverige, right? höger? du fattar.
Ketchup for life? lixom tänk dig en mosad tomat utan sitt "felix" märke och allt socker vad skulle då hänt? Tänk dig korv och bröd utan korv? cheeseburgare utan ost? bli de då bröd med bröd och burgareburgare? vad händer när salt lämnar sin peppar? och framför allt vafan ska hända när malin lämnar sin elin? blir de norska malin då eller?:O vafan ska hända ingen vet, bara framtiden.

Du är de bästa jag haft

♥Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0