läs skiten..????


alla rykten om mig, falskhet och allt skit om mig kan vara sant delvis.
 
Jag vet ju själv inte så mkt om vad alla säger men och? jag har gjort bort mig helt hela mellanstadiet, mitt liv börjar idag och fortsätter imorron men ni andra vill ju verkligen leva i då tid.( Vissa vill veta vad dom säger om mig, de vill jag också? jag hade 1000 bästavänner och nu har jag riktiga, ngra jag kan lita på och om håller jag hårdare än kontrollen.)                  
snacka skit om ni vill, gör de ni de ni, just du som kanske hört en massa rykten kanske älskar mig? man vet ju aldrig du kanske tycker jag är en av miljoner eller kanske tycker jag är en av inga. Jag kanske är en skit för dig eller en förälskelse. De som inte känner mig har inget hot men de som gör de ni borde akta. J.J och F.R har jag varit allra bästavän med. De var skit schysta och nu sprider de rykten om mina hemlighter jag trodde jag kunde lita på dom med.jävla jungstedt säger hora till alla sprider falska rykten skryter om sin kropp och hon fattar inte att hon tappat sin kontroll över sitt beteende.  Jag vet att jag tappa konstrollen men jag levde livet som jag ville att de skulle vara glatt, kanske lite fööööör glatt. Jag var ett pucko så fuck off jag vet? jag har lite kvar men inte alls lika mkt min misstag kom då mina förbättringar nu. Jag har lärt mig en läxa, var inte falsk mot dom som är äkta.  ingenting kommer förändras men jungstedt tror hon har ett cp liv men hon är en bortskämd slampa och de står hon för. Lixom okej? vill hon vara de så visst hon är fortfarande lika populär och lika smal. Jävla mellanstadiet. Jävla fucking liv jag haft, vilket underbart jag kommer få efter att alla kommer glömma mig jag hör ibland ...... elin levin.........psstt...... bla bla och jag tar åt mig men vrf? Palla snacka om mig om de finns typ 50000000 andra i din närhet. Jag vet att jag gjort bort mig och alla gör sina misstga hur stora eller små de e men aa.. de här är livet. Frågan är när man börjar leva de, jag börjar nu.
ni kan alrig vinna på den här bullshiten.
Jag ska kämpa så länge jag andas. Göra mitt bästa, jag vet att jag är värd en ny chans.


förut funderade jag, skulle dom sakna mig om jag tog självmord, skulle dom förstå vad jag måste gå runt och tänka på hela dagarna. De dom mest vill är att jag ska dö. Om den dagen kommer så har de hänt ngt värre, jungstedt och roxell är inga hot dom är mina misstag.


Mina fucking förfalskade misstag.

Kommentarer
Postat av: Maja

Gud Elin, stackars dig! Du skulle inte ha bytt skola! Saknar dig, vi måste göra något någon dag!



Kramar

2009-10-10 @ 11:07:25
URL: http://realmaja.blogg.se/
Postat av: Anonym

elin, du e bäst! glöm inte det! fokm e elaka, men skit i dem// någon

2009-10-10 @ 21:28:25
Postat av: stina <3

elin skit i dom vill dom vara så är de deras problem lev livet och va med dom som älskar dig som du är :) du är en as bra kompis glöm inte de <3

2009-10-11 @ 19:42:09
Postat av: jasse

Elin, skit i jj o fr, de e dumma i huvet o det vet du. jag va me de men du sa åt mig att inte va de för de snacka skit bakom ryggen på mig o nu säger jag samma sak till dig, skit i dem!!! LEV DITT LIV ELIN!! Du e jättesnäll o så, saknar dig..

2009-10-13 @ 13:35:13
URL: http://smultronunges.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0