salt och peppar.


jag behöver inte skriva ett svagt ord som "fan"jag behöver inte säga två svaga ord som "så synd" jag behöver inte säga tre starka ord "jag älskar dig" för de vet du. Jag behöver inte säga 4 ord "jag kommer sakna dig" för de vet du också. Men ngt du inte vet är att du tog mitt senaste år och gjorde de till de bästa.
Jag behöver inte skriva så mycket mer, men mina kännslor är svåra att ta i, alla gånger du blir sur, jag försöker få dig glad. Jag ville ha de bästa minnerna med dig, och de roligaste och de fick jag. Av alla andra du kunde "valt" så fick jag de. Du förstår inte hur mycket de hjälper mig att gråta eller vad jag ska säga.. "salt och peppar" min pommes min nöffis och absolut min felix tomat ketchup.


♥Pussar♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0