♥Pussar♥

hello sunshine's!

idag har jag varit i skolan, inte så kul de var orientering på idrotten. Inte kul..
Inte gjort något speciellt. Nu ska jag försöka få upp dagens outfit, om jag lyckas så kommer de i nästa inlägg.
ni vill inte veta vad jag johanna julia och rebecca hittade i skogen:O
nu blev ni nyfikna va? det var ngt litet men ändå ganska mycket värt.. thaha
det finns inte så mycket att skriva mer än att jag hatar en brunett i klassen, fan hon är helt cepe.. ni vill inte veta vem de är så nono.. jo.....Ju......hahaha cepe de där hitta jag på nu men hon e helt cp.
Ska lägga in en underbar låt av green day strax, juste.. jag och malin ska starta ett "band" ahah malin ska sjunga och spela gitarr och jag kiboard (stavning) whatever...:)


♥Pussar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0